Uppdatering: Nya framgångar för Hoodins globala kampanj
Vi är glada att meddela att Hoodins pågående globala kampanj fortsätter att vara en framgång. Efter det positiva gensvaret på vår e-bok och utbildning kring "Mastering Post-Market Surveillance”, har intresset för vår kampanj inom life science och regulatory ökat.
En viktig del av kampanjen är det kommande webinariet, som vi håller i samarbete med branschledande experter inom life science och regulatory. Vi är glada att meddela att över 750 personer redan har anmält sig för att delta i webinariet. Det kommer att äga rum imorgon, fredagen den 27 november kl. 16:00 svensk tid via Zoom.
Detta är en fantastisk respons och ett tydligt tecken på det globala intresset för området, och behovet av verktyg och processer är stort.
Webinariet kommer att inkludera en panel med ledande experter inom life science och regulatory som kommer att diskutera förändringar och utmaningar inom branschen.
Moderator för webinariet kommer att vara Martin King, som kommer att presentera vårt nya koncept "Hoodin 360 Surveillance and Vigilance" och vår SaaS-plattform som en lösning som möter branschens behov. Dessutom kommer webinariet att spelas in och göras tillgängligt för en bredare publik.
“Vi ser fram emot att ge deltagarna en detaljerad förståelse för våra produkter och tjänster, och vi hoppas att de kommer att bli framtida licensinnehavare och användare av Hoodin.
Vi tackar för ert fortsatta förtroende och vi ser fram emot en framgångsrik fortsättning på vår globala kampanj. Tillsammans kan vi arbeta för att säkerställa efterlevnad och hög produktkvalitet inom life science och regulatory.” Marcus Emne, VD Hoodin