Thinc Collective-byrån KKM vinner uppdrag för Arbetsförmedlingen – totalt värde cirka 4,4 mkr
Kommunikationsbyrån KKM, en del av Thinc Collective AB (publ), har vunnit nya uppdrag inom arbetsmarknadsfrågor för Arbetsförmedlingen. Det totala värdet uppgår till 4,356 mkr under uppdragstiden som sträcker sig till mars 2026.
KKM kommer att ansvara för ett omfattande kommunikationsarbete, inklusive:
- Kommunikationsstrategier
- Filmproduktion
- Grafisk formgivning
- Pedagogiskt material
- E-kurser
- Kampanjer i sociala medier
– Vi är stolta över att få bidra med vår expertis inom kommunikation när det gäller uppdrag med så tydlig samhällsnytta. Att få vara med och stärka arbetsmarknaden och nå människor i olika livssituationer är både meningsfullt och inspirerande, säger Per Hazelius, VD på KKM.
Uppdragen bekräftar KKM:s starka position inom offentlig kommunikation och stärker samtidigt Thinc Collectives portfölj av strategiska samhällsuppdrag.