Syncro samarbetar med Cappy för flexiblare influencer-betalningar
Syncro Group AB (publ) meddelar idag att bolaget tecknat ett samarbetsavtal med fintech-bolaget Cappy AB för att stärka betalningslösningen i influencer marketing-plattformen Collabs. Genom samarbetet får influencers som använder Collabs ökad ekonomisk flexibilitet genom omedelbar tillgång till intjänad provision.
”Collabs är i absolut framkant vad gäller influencer marketing. Vi är glada att inleda ett samarbete med Collabs för att bistå dem i deras tillväxtresa och att tillföra finansiell flexibilitet till deras användare i en tid där tillgång till intjänade pengar är viktigare än någonsin. Collabs är betrott av välkända varumärken och har en plattform som nu blir ännu mer attraktiv för influencers att ansluta sig till. Vi ser fram emot att vara en del av detta”, säger Andreas Hallingström, vd för Cappy.
"Vårt mål är att göra Collabs-plattformen så användbar som möjligt för de influencers som är en del av vårt nätverk. Cappy har visat att anställda ökar produktiviteten och är mer motiverade när de har möjlighet att få tillgång till sina intjänade löner direkt när de behöver det. Det här är bara det senaste exemplet på att Syncro försöker säkerställa att Collabs erbjuder vad marknaden vill ha”, säger Ebbe Damm, vd för Syncro.
För ytterligare information, vänligen kontakta:
Ebbe Damm, VD Syncro Group
Telefon: 0705 46 46 00
E-post: [email protected]
Om Syncro Group
Syncro Group AB (publ) är ett noterat bolag på Spotlight Stock Market under SYNC B med en egenutvecklad unik AI-plattform inom influencer marketing som är en del av att forma den nya digitala ekonomin och möjliggör samarbete mellan människor och varumärken – via tech. Syncros dotterbolag WeAreCube (CUBE) är en ledande byrå inom influencer marketing och sociala medier.