Syncro inleder tekniksamarbete med e-handelsplattformen Centra
Syncro Group AB (publ) (”Syncro Group” eller "Bolaget"), som erbjuder AI-plattformen Collabs för effektiv och transparent influencer marketing, meddelar idag att Bolaget tecknat ett letter of intent (LOI) avseende ett strategiskt partnerskap med Centra Technology AB, en plattform för globala modevarumärken såsom Djerf Avenue, Stronger, Craft, Stiga & Eton. Det primära målet är att integrera insikter om influencer marketing i Centras e-handelslösningar.
Genom att tillsammans skapa en användarvänlig integration, designad för enkel implementering via Centras marknadsplats, tar bolagen ett steg mot sammansmältningen av insikter om influencer marketing och e-handel, vilket gör erbjudandet intuitivt attraktivt för alla varumärken. Tanken är att funktionaliteten ska marknadsföras och säljas globalt av såväl Collabs som Centra.
”Vi har nyligen lanserat en uppdaterad tillväxtstrategi där tekniksamarbeten med andra plattformar är en viktig pusselbit. Det är därför glädjande att så snart kunna annonsera ytterligare ett strategiskt tekniksamarbete. Genom integration i andra plattformar kan vi på allvar utnyttja skalbarheten i Collabs-plattformen”, säger Ebbe Damm, VD Syncro Group.
För ytterligare information, vänligen kontakta:
Ebbe Damm, VD Syncro Group
Telefon: 0705 46 46 00
E-post: [email protected]
Om Syncro Group
Syncro Group AB (publ) är ett noterat bolag på Spotlight Stock Market under SYNC B med en egenutvecklad unik AI-plattform inom influencer marketing som är en del av att forma den nya digitala ekonomin och möjliggör samarbete mellan människor och varumärken – via tech.
Bolagets Qualified Adviser på Spotlight Stock Market är Mangold Fondkommission AB.