Syncro Groups dotterbolag CUBE skriver avtal värt 3,2 miljoner kronor med global dryckesleverantör
Syncro Groups dotterbolag WeAreCube (CUBE) skriver ett avtal som täcker återstoden av 2023 till ett uppskattat värde av 3,2 miljoner kronor med en global dryckesleverantör. Avtalet gäller strategisk influencer marketing med fokus på TikTok och Instagram. Hanteringen av de omfattande aktiveringarna möjliggörs via Syncros tech-plattform Collabs samt bolagsgruppens nystartade TikTok Studio.
”Detta är en strategisk viktig affär för vår bolagsgrupp där vi kombinerar vår långa expertis inom influencer marketing, vår nylanserade TikTok Studio med vår unika AI plattform Collabs. Vi har fått ett stort förtroende där vi tar ett helhetsgrepp från strategi, kreativ konceptplanering, scouting, upphandling av profiler, skapande av kundens TikTok kanal, projektledning och innehållsoptimering till analys. Allt samlat i Collabs datadrivna miljö där vi säkerställer ett framgångsrikt resultat.” säger Christoffer Bergmann, COO/grundare till CUBE.
För ytterligare information, vänligen kontakta:
Olof Lindblom, CMO Syncro Group
Telefon: 076 174 28 25
E-post: [email protected]
Christoffer Bergmann, COO WeAreCube
Telefon: 073 708 20 20
E-post: [email protected]
Om Syncro Group
Syncro möjliggör samarbete mellan människor och varumärken genom innovativ tech. Vi investerar i bolag som är en del av att forma den nya digitala ekonomin och som samtidigt stärker och vidgar vårt erbjudande. Syncro har kontor i Sverige och Danmark, med huvudkontor i Stockholm.