Syncro Group utökar avtal värt ca 2,7 MKR med en global aktör inom online dejting
Syncro Groups dotterbolag WeAreCube (CUBE) skriver ett avtal som rör det tredje kvartalet av 2023 till ett uppskattat värde om 2,7 miljoner kronor med en global aktör inom online dejting. Avtalet gäller strategisk influencer marketing med fokus på TikTok, Instagram och podcast på alla nordiska marknader. Hanteringen av de omfattande aktiveringarna möjliggörs via Syncros tech-plattform Collabs.
Efterfrågan på bolagets samlade erbjudande från globala kunder växer stadigt.
- Vi genomförde en väldigt lyckad nordisk lansering tidigare i år och är stolta över att nu få ett utökat förtroende i flera kanaler under Q3. Framgången bygger på vår unika kombination av teknik och spetskompetens och vi ser fram emot att fortsätta stärka vår kunds tillväxt och position i Norden via effektiv influencer marketing, säger Victoria Morrison, Brand Partnership Manager.
För mer information, vänligen kontakta:
Olof Lindblom, CMO Syncro Group
Telefon: 076 174 28 25
E-post: [email protected]
Christoffer Bergmann, COO WeAreCube AB
Telefon: 073 708 20 20
E-post: [email protected]
Om Syncro Group
Syncro möjliggör samarbete mellan människor och varumärken genom innovativ tech. Vi investerar i bolag som är en del av att forma den nya digitala ekonomin och som samtidigt stärker och vidgar vårt erbjudande. Syncro har kontor i Sverige och Danmark, med huvudkontor i Stockholm.