Syncro Group tecknar avtal om 4 MSEK
Syncro Group AB (publ) meddelar idag att dess dotterbolag WeAreCube (CUBE) har tecknat uppföljningskontrakt för influencer marketing med en befintlig kund om 4 miljoner kronor för första halvåret 2024.
"Vi ser mycket positivt det fortsatta förtroendet vi fått av en av våra största kunder från 2023, som återigen bekräftar vår starka marknadsposition som influencer marketing-byrå på den nordiska marknaden. Efter första halvåret hoppas vi dessutom öka denna kunds engagemang med oss", säger Christoffer Bergmann COO/grundare för CUBE.
”Det händer otroligt mycket hos oss på Syncro just nu, inte minst i relationen med Collabs partners som arbetar med att integrera plattformen i sina system och erbjudanden. Hos CUBE är det också hög aktivitet. Vi har valt att inte kommunicera andra avtal för CUBE än de som överstiger ett visst belopp, så det är roligt att kunna meddela marknaden detta spännande uppföljningsavtal med en nöjd kund”, säger Ebbe Damm, VD för Syncro.
För ytterligare information, vänligen kontakta:
Ebbe Damm, VD Syncro Group
Telefon: 0705 46 46 00
E-post: [email protected]
Om Syncro Group
Syncro Group AB (publ) är ett noterat bolag på Spotlight Stock Market under SYNC B med en egenutvecklad unik AI-plattform inom influencer marketing som är en del av att forma den nya digitala ekonomin och möjliggör samarbete mellan människor och varumärken – via tech. Syncros dotterbolag WeAreCube (CUBE) är en ledande byrå inom influencer marketing och sociala medier.