Syncro Group tecknar avtal om 2 miljoner kronor
Syncro Group (publ) meddelar idag att dess dotterbolag CUBE har tecknat ett avtal för influencer marketing med en framstående global kläddetaljhandelskedja baserad i Sverige. Avtalet omfattar de fyra nordiska marknaderna och har ett värde av 2 MSEK.
“Det samlade koncept för influencer marketing som erbjuds av CUBE och Collabs röner otroligt stort intresse. Vi tror att detta avtal, med en av marknadens starkaste globala klädkedjor, kommer att följas av fler avtal med andra direktkunder som ser värdet av en transparent plattform för influencer marketing.” säger Ebbe Damm, vd för Syncro.
Collabs-plattformen säljs idag direkt till detaljhandlare och kommer framöver också att säljas via partners, exempelvis PR-, medie- och reklambyråer.
För ytterligare information, vänligen kontakta:
Ebbe Damm, VD Syncro Group
Telefon: 0705 46 46 00
E-post: [email protected]
Om Syncro Group
Syncro möjliggör samarbete mellan människor och varumärken genom innovativ tech. Vi investerar i bolag som är en del av att forma den nya digitala ekonomin och som samtidigt stärker och vidgar vårt erbjudande. Syncro har kontor i Sverige och Danmark, med huvudkontor i Stockholm.
Bolagets Qualified Adviser på Spotlight Stock Market är Mangold Fondkommission AB.