Sanne Alexandra Stockholm blir nu ett dotterbolag till HUBSO
I enlighet med den affärsmodell som tidigare kommunicerats i halvårsrapporten för 2021, har nu HUBSO träffat en överenskommelse med Sanne Josefson om att bolagisera det befintliga samarbetet kring varumärket Sanne Alexandra Stockholm, i ett gemensamt ägt bolag. Detta sker i syfte att ytterligare fördjupa samarbetet kring det redan framgångsrika varumärket och är ett naturligt steg i den fortsatta utvecklingen av varumärket. Det gemensamma bolaget kommer att bli ett dotterbolag till HUBSO som ska ägas till 50,1% av HUBSO och 49,9% av Sanne Josefsons ägarbolag.
“Vi har nu jobbat med Sanne under flera år och vi har lyckats skapa ett omtyckt och framgångsrikt varumärke tillsammans. Vi ser verkligen fram emot att ta varumärket till nästa fas i Sanne Alexandras Stockholms resa” - Josefine Abrahamsson, VD HUBSO
“Under tiden som jag har jobbat med Sanne Alexandra Stockholm och HUBSO, har vi inte bara skapat något som vi båda är stolta över men även en stark relation till våra kunder. Detta känns verkligen som helt rätt steg att ta, för att kunna göra detta ännu bättre tillsammans.” - Sanne Josefson
Sanne Josefson:
instagram.com/sannealexandra
Varumärkets kanaler:
instagram.com/sannealexandrastockholm
shop.sannealexandra.se
För mer information, kontakta bolaget på:
Josefine Abrahamsson, VD
Ir(at)hubsogroup.com
www.hubsogroup.com
HUBSO Group i korthet:
HUBSO Groups verksamhet består huvudsakligen av HUBSO som har en D2C (direct-2-Consumer) inriktning inom e- handel. Utöver HUBSO innehar Bolaget även SaaS-produkten Magemail. HUBSO är en D2C (direct-2-consumer) hub för influencers som vill skapa egna autentiska e-handelsvarumärken. HUBSO agerar idag primärt på den nordiska marknaden där man har flera etablerade svenska varumärken inom livsstilssegmentet, men med en försäljning över hela världen. Magemail är en marknadsföringsmjukvara riktad till e-handelsaktörer, vilka är aktiva på en av världens ledande e-handelsplattform Magento.