Nya affärer till Hubbster Group inom varumärkesundersökningar
Hubbster Groups dotterbolag Mantap AB har fått flera beställningar avseende Varumärkesundersökningar. I augusti månad uppgår ordervärdet hitintills till 0,8 mkr. Kunderna är bl.a. Kenvue / Johnson & Johnson, Blåkläder och KFC.
”Att allt fler kunder upptäcker vikten av att ha sin omvärldsanalys klar är tydligt. Att de dessutom upptäcker att det blir mer kostnadseffektivt och tidsbesparande att göra det via vår mjukvara är vi givetvis mycket glada över, säger Hubbster Groups VD Alexander Vårnäs”
Analysplattformen Mantap
Är en egenutvecklad analysplattform som är hjärtat i verksamheten. Här kan man enkelt logga in och direkt få tillgång till alla verktyg som behövs för att ta fram affärskritiska insikter. Med ljusets hastighet skickas enkäten till personer över hela världen. Svaren får ni inom några timmar, analyserade och redo att agera på.
Om Mantap AB
Mantap AB är en oberoende leverantör av marknads- och varumärkesundersökningar för den nordiska marknaden.
Med egenutvecklad analysplattform och egenägda paneler så samlas svaren in inom några timmar, analyserade och redo att agera på.