My Beat AB investerar ytterligare i kundvård.
My Beat AB centraliserar sin kundtjänst samtidigt som den utökas med ytterligare personal. Detta förväntas ge förbättrad effektivitet, tillgänglighet och kortare svarstider.
Från och med 2023-08-01 samlar My Beat AB hela sin kundtjänst till kontoret i Nacka Strand. Genom att centralisera kundtjänsten samlar Bolaget all expertis och resurser på ett ställe. Detta ser Bolaget kommer öka effektiviteten genom att personalen kan dela kunskap och erfarenheter, vilket i sin tur förväntas förbättra kundservicen. Dessutom gör en ökad personalstyrka att Bolaget kan hantera fler samtal och ärenden samtidigt, vilket resulterar i att Bolaget kan skala upp kundtjänsten efter behov.
VD Kristoffer Engardt kommenterar
Mobiloperatörer i Sverige får ofta kritik för hur man (miss)sköter sin kundvård. Telekombolagen står för varannan anmälan från allmänheten hos Konsumentverket.
På My Beat har vi alltid haft högsta prioritet att erbjuda en kundtjänst som är lättillgänglig för våra kunder, även när kunden önskar ringa in och tala med oss.
Genom att vi nu utökar och centraliserar vår kundtjänst ger det oss möjligheten att ytterligare minska väntetiderna för våra kunder att få svar på frågor och lösa eventuella problem. Vår kundtjänst får mycket fin feedback redan idag från våra kunder och nu gör vi den ännu bättre. För mig är det väldigt viktigt att våra kunder ska kunna förvänta sig den bästa servicen!