Mavshack SHAPP! - INFLUENCERS LANSERING I INDIEN
MAVSHACK SHAPP! - INFLUENCERS LANSERING I INDIEN
Under juni månad har Mavshacks helägda app "SHAPP!- "Next Gen Shopping Experience" fokuserat på att knyta upp indiska influencers. Med redan ett femtiotal influencers knutna till appen, uppgår SHAPP's räckvidd till cirka 6,3 miljoner följare. Arbetet med att utöka antalet aktiva influencers i Indien pågår för fullt med målet att under augusti månad ha tillräckligt med räckvidd för att kunna få in externa varumärken och företag som betalande kunder i appen.
Arbetet med att knyta upp professionella influencers i appen har varit uppskattat hos såväl SHAPPs användare som influencers.
SHAPP har implementerat AI ( Artificiell Intelligens) för granskning och godkännande av innehåll för det löpande flödet. Modellen finjusteras löpande för att kunna tillgodose de högt ställda krav som marknadsledande varumärken och leverantörer ställer på den här typen av tjänster.
För mer information om Mavshack, besök mavshack.se eller kontakta:
Anand Jhingan, vd, Mavshack AB, Telefon 08 - 124 51 790
______________________________________________________________
Följande dokument kan hämtas från beQuoted
Mavshack Pressrelease 2023-07-06.pdf
Mavshack är ett globalt mjukvaruföretag som sedan 2007 är specialiserat på streaming. Företagets primära produkt är en egenutvecklad och molnbaserad plattform för liveshopping med vilka varumärken kan producera direktsänt och interaktivt videoinnehåll i marknadsföringssyfte. Plattformen gör det möjligt för företag att erbjuda digitala shoppingupplevelser som kan distribueras via webbplatser, sociala medier och andra digitala kanaler. Mavshacks liveshoppingsatsning startades under 2020 och har sitt huvudkontor i Stockholm. Mavshack AB (publ) är listat på Nasdaq First North Growth Market under kortnamnet MAV. Certified Adviser är Erik Penser Bank. Mer information finns på www.mavshack.se