Mantap AB ingår strategiskt partnerskap med Frank Agency AB
Hubbster Groups dotterbolag Mantap AB är stolta att tillkännage att samarbetet med mediebyrån Frank Agency AB, som inleddes 2024, nu formaliseras i ett strategiskt partnerskap. Partnerskapet förväntas generera betydande affärsvärde och ger båda parter en stärkt marknadsposition.
Genom att stärka banden mellan de två företagen blir Frank Agency AB nu en föredragen partner för Mantaps undersöknings- och insiktstjänster. Samarbetet innebär att Frank aktivt marknadsför Mantaps lösningar till sina befintliga och nya kunder, vilket skapar unika möjligheter för båda parter.
Mediebyrån Frank Agency erbjuder tjänster som affärsstrategisk rådgivning, digital marknadsföring, leads-generering samt annonsmaterial och innehåll för sociala kanaler, hemsidor och nyhetsbrev. Fakta och insikter är den centrala utgångspunkten i Franks arbete. De samlar in data och genomför kontinuerligt undersökningar och andra former av mätningar och fattar därefter beslut om vad som är rätt väg för deras kunder. Tillsammans med Mantaps tjänsteutbud och avancerade plattformsteknologi finns det tydliga synergier mellan aktörerna. Frank omsatte cirka 46MSEK under 2023.
Avtalet trädde formellt i kraft i februari 2025, men samarbetet inleddes redan under det gångna året i ett par gemensamma projekt. Tillsammans ser parterna fram emot att stärka sina respektive positioner och leverera ännu större värde till sina kunder. Samarbetet innebär ökad räckvidd och kundvärde genom att fler företag får tillgång till Mantaps undersökningstjänster, som hjälper till att driva strategiska beslut och konkurrenskraft.
"Detta partnerskap markerar en viktig milstolpe i Mantaps tillväxtresa. Genom Franks starka nätverk och vårt engagemang för högkvalitativa insiktslösningar kan vi göra verklig skillnad." Johan Lundholm - Mantap AB.
”Avtalet med Mantap ligger i linje med vår filosofi att utgå från faktabaserade insikter vilket ger oss ökat kundvärde. Vi ser mycket positivt på Mantaps strategiska programutveckling och deras unika kunderbjudanden.” Torbjörn Larsson – Frank Agency