Kvix i kampanj hos Benify
Ännu ett samarbete där Kvix är leverantör av digital hälsa. Med över 55 000 medlemmar är Kvix idag ledande inom live digital hälsa i Sverige. Det tilltalar många, så även arbetsgivare. Detta är något Benify tagit fasta på och valt att lyfta fram Kvix i en kampanj som handlar om att komma tillbaka till rutiner.
Kvix enorma utbud och livestreaming som kärna skapar många möjligheter för såväl privatpersoner som arbetsgivare att nyttja tjänsten. Allt från lunchträning, micropauser med rörelser, dans, meditation och föreläsningar bjuder in till gemensamma aktiviteter även för kollegor - både på arbetsplatsen och från hemmakontoret. ”Vi är tacksamma för den möjligheten där Benify väljer att lyfta oss som en given partner”, säger Johan Thomasson, VD på Kvix.
"Vi valde Kvix till kampanjen "Tillbaka till rutiner" då Kvix passar som handen i handsken för temat (vad är rutiner om inte träning?) och gav ett toppenbra kampanjerbjudande till våra kunder”, säger Mikaela Grahm, Area Manager Health & Wellness, på Benify.
Benify är ett svenskt HR-techbolag som erbjuder marknadens ledande medarbetarplattform för förmåner, ersättning och medarbetarkommunikation.
”Vi har valt att samarbeta med Kvix eftersom de levererar en attraktiv och uppskattad onlinetjänst som alla våra användare i Sverige kan ta del av, samtidigt som de uppfyller våra höga kvalitetskrav”, säger Mikaela Grahm, Area Manager Health & Wellness, på Benify.
Benify hjälper tusentals arbetsgivare världen över att attrahera, engagera och behålla rätt kompetens med marknadens ledande medarbetarplattform. I plattformen finns Sveriges största friskvårdsutbud från utvalda aktörer inom hälsa och friskvård.