Kiliaro når 29 miljoner användare med Vodafone
Vodafone, en global ledare inom telekommunikation med 29 miljoner användare på den turkiska marknaden, inleder nu ett strategiskt partnerskap med Kiliaro och Sosyopix.
Samarbetet innebär att Vodafone kommer att marknadsföra Kiliaro och Sosyopix via sina försäljnings- och marknadskanaler.
Samarbetet med Vodafone är en konsekvens av förvärvet av Sosyopix. Det finns en stark synergi mellan användarbasen hos telekommunikationsjätten och Kiliaro+Sosyopix B2C-modell. Detta markerar det första samarbetsprojektet som Sosyopix och Kiliaro kommer att genomföra tillsammans.
Detta samarbete stärker inte bara Kiliaros lista över partners, utan sätter tjänsten i direkt koppling till en global telekommunikationsjätte som Vodafone. VD Elie Komo uttrycker stor förväntan inför detta partnerskap, som ses som ännu en stark aktör i Kiliaros B2B-satsning. Vi tror att detta partnerskap har stor potential att leverera mervärde för vår nya satsning (Kiliaro by Sosyopix) och kommer att mynna ut till flertalet andra samarbeten, säger Elie.