Idag öppnar HUBSO pop-up med varumärket A-Dsgn
A-Dsgn slår idag kl 11 upp dörrarna till sin pop-up på Sergelgatan 16-18. Alice Stenlöf kommer själv att vara på plats och ha meet and greet med kunder. Det blir det första fysiska mötet mellan kunderna och varumärket A-Dsgn, vilket vi ser som en positiv utveckling och möjlighet till både direkt försäljning samt stärkt relation mellan kund och varumärke. Pop-up:en som är över 400 kvm stor kommer att rymma utöver kläder från varumärket A-Dsgn, även fyllas med olika happenings.
Exempel på happenings som kommer att ta plats under veckan:
Träningsevent med Fightbox
Workshop med influencern Fashionablefit
Livepodd med influencern Klara Tanby
Öppettider 25/10 - 31/10:
Mån-Fred 11-18
Lördag 12-17
Söndag 12-16
Se bilder och följ här:
instagram.com/adsgn_official
För mer information, kontakta bolaget på:
Josefine Abrahamsson, VD
ir(at)hubsogroup.com
www.hubsogroup.com
HUBSO Group i korthet:
HUBSO Groups verksamhet består huvudsakligen av HUBSO som har en D2C (direct-2-Consumer) inriktning inom e- handel. Utöver HUBSO innehar Bolaget även den egenutvecklade bildoptimeringstjänsten IMGO samt Bolagets SaaS-produkt Magemail. HUBSO är en D2C (direct-2-consumer) hub för influencers som vill skapa egna autentiska e-handelsvarumärken. HUBSO agerar idag primärt på den nordiska marknaden där man har flera etablerade svenska varumärken inom livsstilssegmentet, men med en försäljning över hela världen. Magemail är en marknadsföringsmjukvara riktad till e-handelsaktörer, vilka är aktiva på en av världens ledande e-handelsplattform Magento. IMGO erbjuder webbaserade tjänster som hjälper webbplatsägare att minska deras bandbreddsanvändning och påverkan för besökare på ett enkelt sätt. Bolagets tjänster ska förenkla och förbättra webbupplevelsen för såväl webbplatsägaren som deras besökare.