HUBSO signar sin andra internationella influencer
HUBSO har idag tagit ytterligare ett steg i sin tillväxtstrategi och ingått ett partnerskap med sin andra internationella influencer - Mara Teigen. Mara, som är född och har sin bas i USA, är 27 år och har även anknytning till Skandinavien. Majoriteten av Maras engagemang finns i USA men hon har även stor närvaro i hela Europa, vilket gör henne mer internationell. Mara har ca 900 000 följare på Instagram och har nyligen lanserat sin egen YouTube-kanal. Tillsammans med Mara avser HUBSO att lansera ett varumärke inom kategorin accessoarer med målet att göra en första lansering under Q1 2022.
HUBSO visar återigen att potentialen för sin affärsmodell är mycket hög där man framgångsrikt lyckas knyta framstående influencers och kreatörer till sin hub, för den fortsatta utvecklingen och lanseringen av autentiska D2C-varumärken.
Det partnerskap som HUBSO har ingått med Mara innefattar även en option för HUBSO att, när man önskar, bolagisera samarbetet och varumärket med ett majoritetsägande i det framtida gemensamma ägarbolaget, vilket är ett led i den tillväxtstrategi som HUBSO tillämpar.
För att se mer av Mara Teigen finner ni länkar till hennes kanaler nedan:
https://www.instagram.com/marateigen/
https://www.youtube.com/channel/UCj6uIXP-TwgxsjHL8j9yxfQ
Följ oss gärna på www.instagram.com/hubso_com/ för dagliga uppdateringar.
För mer information, kontakta bolaget på:
Josefine Abrahamsson, VD
ir(at)hubsogroup.com
www.hubsogroup.com
HUBSO Group i korthet:
HUBSO Group inriktar sin verksamhet mot e-handel vars huvudsakliga tjänst består av en unik e-handelsplattform för influencers och kreatörer som med stöd av HUBSO:s starka kompetens och erfarenhet inom e-handel, varumärkes- och produktutveckling samt marknadsföring vill skapa och utveckla egna varumärken och produkter. HUBSO tar tillsammans med influencers fram design, produktionslinje, strategi och varumärke, som influencers marknadsför bl. a via sociala medier.