HUBSO signar nytt avtal med profil inom skönhet
Det är med stolthet vi kan meddela att HUBSO idag tagit nästa steg i vår tillväxtstrategi och ingått ett nytt partnerskap. Det tillsammans med Josephine Qvist där vi tillsammans ska lansera ett skönhetsvarumärke.
HUBSO har även en möjlighet om att bolagisera varumärket med ett majoritetsägande, vilket ger en större långsiktighet i samarbetet. Josephine har idag ca. 260 000 följare på Instagram och drygt 93 000 prenumeranter. Utöver det har Josephine även en populär podcast tillsammans med influencern Elin Woodie (181 000 följare på Instagram).
“Josephine kommer att stärka HUBSOs varumärkesportfölj och detta ser vi som otroligt positivt, då vi har som ambition att fortsätta växa inom segmentet skönhet. Josephine kommer med sitt skönhetsvarumärke att vara med och bygga upp HUBSOs ökade närvaro i nischen.” säger Josefine Abrahamsson, VD.
För att se mer av Josephine Qvist finner ni länkar till hennes kanaler nedan:
https://www.instagram.com/josephineqvist/
https://www.youtube.com/c/JosephineQvist/
https://www.instagram.com/woodieochqvist/
HUBSO visar återigen på att potentialen för affärsmodellen är mycket hög, då man framgångsrikt lyckats utveckla efterfrågan på befintliga varumärken och produkter samtidigt som tillväxt sker på nya marknader med nya samarbetspartners. HUBSO arbetar med branschens mest framstående profiler och fortsätter genom sin affärsmodell att utmana traditionell retail med att bygga autentiska D2C-varumärken.
Följ oss gärna på www.instagram.com/hubso_com/ för dagliga uppdateringar.