HUBSO med varumärket Rebecca Stella Beauty öppnar pop up-butik i Skandinaviens största köpcentrum
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Pressmeddelande

HUBSO med varumärket Rebecca Stella Beauty öppnar pop up-butik i Skandinaviens största köpcentrum

För andra året etablerar HUBSO, tillsammans med Rebecca Stella Beauty (RSB) en närvaro offline genom att öppna en pop-up butik. Syftet är att möjliggöra för kunderna att komma närmare varumärket, träffa Rebecca Stella  samt se och testa produkterna i en fysisk miljö. Tillsammans med Westfield Mall of Scandinavia (WMoS) knyter HUBSO samman den traditionella handeln med Influenser branding och commerce, en omnichannel där det erbjuds bästa möjliga och sammanhängande upplevelsen för kunden tvärs över kanaler. WMoS kan bidra med lokal, varumärkesexponering och breddad kundkrets medan HUBSO med RSB driver trafik och engagemang kring en spännande mötesplats - detta gör det till ett optimalt partnerskap som båda parter är väldigt exalterade över.

Rebecca Stella Beauty kommer att husera i Westfield Mall of Scandinavia mellan 7-13 mars på entréplan, med en optimal placering utifrån produktsortimentet som erbjuds.

”Redan när vi genomförde en pop up med Rebecca Stella hösten 2020, mitt på Stureplan, märkte vi att vår närvaro och försäljning ökade även online och att vår kundkrets breddades samtidigt som våra kunder hade möjligheten att bygga en desto närmare relation med varumärket. Därför var det självklart för oss att upprepa detta koncept med Westfield Mall of Scandinavia ” säger Josefine Abrahamsson, VD på HUBSO Group

“Det ligger helt rätt i tiden att ett varumärke som HUBSO väljer att etablera sig i Westfield Mall of Scandinavia! Vi känner av en hög efterfrågan när fler e-handelsbolag ser ett behov av fysisk närvaro som en del av sin affärsmodell. HUBSO är ett företag som ligger i framkant med att hitta synergier mellan influencer marketing och e-handel, varför de har en självklar plats hos oss”, säger Sofia Rundström, centrumchef i Westfield Mall of Scandinavia.

Följ oss gärna på www.instagram.com/hubso_com/ för dagliga uppdateringar.

För mer information, kontakta bolaget på:

Josefine Abrahamsson, VD
ir(at)hubsogroup.com
www.hubsogroup.com


HUBSO Group i korthet:
HUBSO Group inriktar sin verksamhet mot e-handel vars huvudsakliga tjänst består av en unik e-handelsplattform för influencers och kreatörer som med stöd av HUBSO:s starka kompetens och erfarenhet inom e-handel, varumärkes- och produktutveckling samt marknadsföring vill skapa och utveckla egna varumärken och produkter. HUBSO tar tillsammans med influencers fram design, produktionslinje, strategi och varumärke, som influencers marknadsför bl. a via sociala medier.

Nyheter om Hubso Group

Läses av andra just nu

Innehåller annonslänkar. Investeringar innebär risk (se här)

Tips: 50% rabatt hos fondroboten Opti

Dags att komma igång med sparande? Fondroboten Opti erbjuder en populär spartjänst som är perfekt för regelbundet månadssparande. Just nu får nya kunder som använder Börskollens unika kampanjkod BORSKOLLEN50 automatiskt 50 % rabatt på Optis avgift i 3 månader!

STÄNG X
Populär sparapp – över 500 000 nedladdningar
Många och höga externa omdömen
Högst grad av diversifiering
Perfekt för regelbundet månadssparande
KOM IGÅNG

Nya kunder som använder Börskollens unika kampanjkod BORSKOLLEN50 får automatiskt 50 procent rabatt på Optis avgift i 3 månader

Om aktien Hubso Group

Senaste nytt