HUBSO med A-DSGN är med och återskapar Sergelgatans forna glans
A-DSGN kommer att under oktober vara del i att återföra Sergelgatans forna glans. Sergelgatan löper från Hötorget till Sergels torg och var Sveriges första riktiga gågata – bilfri och butikstät redan från början. Den invigdes 1959 med kungen på plats. Nu genomgår Sergelgatan en fullständig ansiktslyftning för att återupprätta den forna glansen.
Som en del av det arbetet har gatan bjudit in HUBSO och Alice Stenlöf med deras varumärke A-DSGN. A-DSGN kommer att finnas representerad under delar av hösten med en pop-up butik, som inte bara kommer att erbjuda storslagen shopping utan även underhållning och andra happenings.
“Vi tycker förstås att det är mycket roligt att få vara en del av denna förvandling och är säkra på att A-DSGN kommer att skapa extra mervärde till alla besökarna och ett efterlängtat möte med Alice från många av våra kunder.” säger Josefine Abrahamsson, VD på HUBSO Group.
För mer information, kontakta bolaget på:
Josefine Abrahamsson, VD
ir(at)hubsogroup.com
www.hubsogroup.com
HUBSO Group i korthet:
HUBSO Groups verksamhet består huvudsakligen av HUBSO som har en D2C (direct-2-Consumer) inriktning inom e- handel. Utöver HUBSO innehar Bolaget även den egenutvecklade bildoptimeringstjänsten IMGO samt Bolagets SaaS-produkt Magemail. HUBSO är en D2C (direct-2-consumer) hub för influencers som vill skapa egna autentiska e-handelsvarumärken. HUBSO agerar idag primärt på den nordiska marknaden där man har flera etablerade svenska varumärken inom livsstilssegmentet, men med en försäljning över hela världen. Magemail är en marknadsföringsmjukvara riktad till e-handelsaktörer, vilka är aktiva på en av världens ledande e-handelsplattform Magento. IMGO erbjuder webbaserade tjänster som hjälper webbplatsägare att minska deras bandbreddsanvändning och påverkan för besökare på ett enkelt sätt. Bolagets tjänster ska förenkla och förbättra webbupplevelsen för såväl webbplatsägaren som deras besökare.