Gaming Corps lanserar ny varumärkesidentitet och uppdaterad hemsida
Gaming Corps AB (publ) ("Bolaget" eller "Gaming Corps") har idag lanserat en helt ny uppdaterad varumärkesprofil, hemsida och taglinen ”Where Passion Meets Gaming”, varumärkesprofilen kommer att implementeras på Gaming Corps samtliga marknader och inom koncernen.
Idag lanserades Gaming Corps helt nya uppdaterade varumärkesprofil och hemsida, därutöver har Bolaget också valt att börja använda en tagline ”Where Passion Meets Gaming” som uttalar Gaming Corps nya sätt att marknadsföra Bolaget och de produkter som skapas. Hemsidan kommer att uppdateras kontinuerligt under de kommande dagarna med justeringar och anpassningar.
” Det nya uppdaterade varumärket visar vilka vi är och våra mål på ett helt nytt sätt. Vi bygger Gaming Corps på värderingar av ärlighet, hjälpsamhet och passion, där varumärkesanpassning varit en viktig del i att bygga det nya Gaming Corps. Vår strategi att anpassa varumärkesprofilen mer branschinriktad kommer perfekt till lanseringen av våra helt nya spelkoncept. Jag vill tacka våra medarbetare för att bygga det nya Gaming Corps för framtiden.” Säger Juha Kauppinen, VD
För mer information, vänligen kontakta
Juha Kauppinen, vd: [email protected]
IR-ansvarig: [email protected]
Certified Adviser, Eminova Fondkommission AB: [email protected], +46 8 684 211 00
Detta pressmeddelande finns tillgängligt i sin helhet på www.gamingcorps.com/newsroom
Denna information lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande vid den tidpunkt som är angiven av Gaming Corps nyhetsdistributör MFN vid publiceringen av detta pressmeddelande.