Fastpartner hyr ut 513 kvm till STC i Liljeholmen - Börskollen
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Fastpartner hyr ut 513 kvm till STC i Liljeholmen

STC, en av Sveriges största gymkedjor, har tecknat hyresavtal avseende en lokal om 513 kvadratmeter i fastigheten Syllen 4 på Förmansvägen 11 i Liljeholmen. STC har ett brett träningsutbud i en anda som präglas av glädje, passion och gemenskap med målet att sätta människor i alla åldrar i rörelse. De luftiga lokalerna har en mycket god takhöjd och ligger precis intill tvärbanans station i Årstadal.

Fastigheten Syllen 4 omfattar cirka 11 000 kvadratmeter lokaler och är miljöcertifierad enligt BREEAM In-Use Very Good. Cykelrum, miljörum och garage i två våningsplan samt helt nya hissar och ventilationsanläggning ger en funktionalitet i toppklass. Läget i Liljeholmen är fantastiskt, endast ett stenkast från tvärbanans station i Årstadal varifrån man tar sig snabbt till Liljeholmens Galleri och T-bana eller tågstationen i Årstaberg. Området erbjuder ett brett serviceutbud och vid Liljeholmskajen finns många restauranger samt en trevlig miljö för avkopplande lunchpromenader.

- Vi hälsar STC varmt välkomna som hyresgäst på Förmansvägen 11. Vi är stolta över att vi tillsammans hittat en strategiskt bra lösning för STC som kompletterar kedjans över 200 befintliga anläggningar på ett bra sätt, säger Thomas Nilsson, Förvaltare hos Fastpartner.

Stockholm den 3 juli 2024

För vidare information vänligen kontakta:

Thomas Nilsson, Förvaltare Fastpartner AB
Tel: 08 – 645 40 71
E-post: [email protected]

Christopher Johansson, vVD Fastpartner AB
Tel: 08 – 562 517 07
E-post: [email protected]

Informationen lämnades för offentliggörande den 3 juli 2024 kl 10:00.

Börskollens app – Högt betyg ⭐⭐⭐⭐⭐ och 250.000 nedladdningar

Ladda hem

Vårt nyhetsbrev – Utvalda börsnyheter och heta investeringscase varje vecka

Nyheter om Fastpartner

Innehåller annonslänkar. Investeringar innebär risk (se här)

Tips: 50% rabatt hos fondroboten Opti

Dags att komma igång med sparande? Fondroboten Opti erbjuder en populär spartjänst som är perfekt för regelbundet månadssparande. Just nu får nya kunder som använder Börskollens unika kampanjkod BORSKOLLEN50 automatiskt 50 % rabatt på Optis avgift i 3 månader!

STÄNG X
Populär sparapp – över 500 000 nedladdningar
Många och höga externa omdömen
Högst grad av diversifiering