Di Luca & Di Luca väljer Footway+ för varumärket Zeta
Familjeföretaget Di Luca & Di Luca, med det framgångsrika varumärket Zeta, väljer Footway+ för att lansera egen webshop, Zetashop.nu. Detta som ett led i att bygga lojalitet och stärka sitt varumärke till konsument.
Di Luca & Di Luca, med det framgångsrika varumärket Zeta - ett av de ledande företagen inom livsmedelsbranschen och kända för att ha lanserat och byggt kategorin medelhavsmat har valt ett partnerskap med Footway+ som operations-as-a-service plattform för en kommande lansering av sin webshop.
Precis som att kvalitet och innovation är kärnan i Di Luca & Di Lucas verksamhet och breda utbud av medelhavsmat, så är kvalitet och innovation centralt i valen av partners när man nu står i begrepp att lansera sin webshop. Zetashop.nu kommer initialt att erbjuda produkter kopplat till medelhavsmaten som till exempel köksredskap tillsammans med utvalda Zeta-produkter.
Footway+ - känt för sin innovativa infrastruktur - har byggt en plattform som gör det möjligt för många olika butiker att dela på centrala e-handelsprocesser såsom lagring, kundsupport och leveranser. Genom att samarbeta med Footway+ får Di Luca & Di Luca och Zeta tillgång till denna effektiva och resurseffektiva infrastruktur, vilket gör att de kan fokusera på sin kärnverksamhet och erbjuda sina kunder en sömlös köpupplevelse.
Ludvig Holmér, CIO på Footway Group, uttrycker sin entusiasm över partnerskapet:
"Vi är glada över att välkomna Di Luca & Di Luca och Zeta till Footwayplus-familjen. Genom att dela vår infrastruktur och expertis är vi övertygade om att vi tillsammans kommer att stärka deras e-handelsverksamhet och erbjuda deras kunder en suverän köpupplevelse och kundresa."
Läs mer om Footway Groups operation-as-a-service-erbjudande för e-handlare och leverantörer av produkter på www.footwayplus.com