Besqab får återigen utmärkelsen Sveriges nöjdaste bostadskunder
Idag meddelade det oberoende analysföretaget Prognoscentret att Besqab får utmärkelsen Sveriges nöjdaste kunder i branschmätningen* för 2022.
På Besqab drivs vi av att sprida Boglädje! Vi vet också att vägen till varje nöjd kund går via nära samarbeten mellan våra medarbetare men också med våra samarbetspartners. Det är när vart och ett av dessa samarbeten, som bygger på kunskap, erfarenhet, nyfikenhet och genuint engagemang som vi tillsammans kan skapa Boglädje.
- Att få ta emot utmärkelsen Sveriges nöjdaste kunder gör oss enormt glada och stolta! Just nu känner vi alla av en utmanande marknad och omvärld. Då är det extra viktigt att ha fantastiska medarbetare tillsammans med tydliga mål och prioriteringar. Detta samspel ser vi resultatet av idag, säger Carola Lavén, VD på Besqab.
- Utmärkelsen är ett av de finaste kvitton vi kan få. Att våra kunder uppskattar det vi gör visar att vi är på rätt väg. Det ger oss energi att jobba ännu hårdare även när det är uppförsbacke. Så ett varmt och innerligt tack till alla våra kunder! säger Anna Slåtteby, Chef för Försäljning och Kunderbjudande.
Idag firar vi! Sedan jobbar vi vidare med det roligaste som finns. Stort tack till alla kunder för utmärkelsen och för ännu mer inspiration och motivation.
Kontaktpersoner:
Christina Durling, kommunikationschef, 08 - 409 416 26, [email protected]
Anna Slåtteby, Chef Försäljning och Kunderbjudande, 08 - 409 415 40, [email protected]
*Prognoscentrets NKI-undersökning har genomförts i samarbete med branschens aktörer och bygger på cirka 13 000 svar från köpare av nyproducerade bostäder under 2022. Undersökningen omfattar cirka 65 företag. Prognoscentrets branschmätning följer allmän praxis inom nöjdhetsmätningar och resultaten är därmed jämförbara med NKI-värden från t ex Svenskt Kvalitetsindex.