Amido lanserar ny supportportal: ”Snabbare och enklare hjälp för kunderna”
Amido har lanserat en ny supportportal som ett led i bolagets kontinuerliga arbete med att förbättra tillgänglighet och kundservice. I den nya supportportalen kan kunder hitta svar på vanliga frågor, läsa artiklar om produktfunktioner och uppdateringar samt skicka in och följa upp på supportärenden.
– Förutom våra lösningar är den höga servicenivån en av de största anledningarna till att kunderna väljer oss. Då är det också vårt ansvar att ständigt förbättra och vidareutveckla kundservicen, och den nya supportportalen är en central del i det arbetet, säger Patrik Simson, vd Amido.
Amidos nya supportportal är utvecklad för att ge bolagets kunder så snabb och enkel hjälp som möjligt, oavsett om det handlar om administration, driftsättning eller felsökning.
– De fastighetsbolag, företag, regioner och kommuner som använder våra tjänster är beroende av att systemen fungerar och att det snabbt går att lösa eventuella problem som uppstår. Om de inte hittar lösningen själva i supportportalen så finns vår personal alltid tillgänglig för snabb hjälp.
Förutom den nya supportportalen erbjuder Amido även kostnadsfri utbildning i Alliera, läs mer här: https://www.amido.se/support/utbildning