Adverty's lyckade roadtrip till Toronto: Att bygga starkare relationer och utforska nya horisonter
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Pressmeddelande

Adverty's lyckade roadtrip till Toronto: Att bygga starkare relationer och utforska nya horisonter

{newsItem.title}

Advertys VD Jonas Söderqvist och VP Partner Sales Alex Ginn åkte nyligen på en spännande och mycket produktiv affärsresa till Toronto i Kanada för att besöka vår strategiska försäljningspartner Apex Mobile Media. Ett par dagar fyllda med möten för att stärka vårt befintliga samarbete och utforska nya vägar för tillväxt på den livliga kanadensiska och nordamerikanska marknaden.

Under resan uppnådde vi anmärkningsvärda milstolpar och lämnade ingen sten ovänd. Med ett tydligt mål att utbilda och motivera Apex hela säljteam delade vi värdefull kunskap och insikter om hur man kan introducera Advertys innovativa In-Play-annonslösning på deras lokala marknader.

"Vi var mycket nöjda över att ha Adverty här i Toronto för att utbilda och evangelisera de spännande annonslösningar som Adverty har att erbjuda den kanadensiska marknaden och våra kunder. Vi är mer än glada över att fortsätta att växa tillsammans på den kanadensiska marknaden och fortsätta att erbjuda våra kunder lösningar i världsklass inom spelområdet".

- Walder Amaya VD/medgrundare av Apex Mobile Media

Resan gjorde det möjligt för oss att delta i fysiska möten med kända varumärken som Toyota, Hasbro, Pizza Hut, KFC, Taco Bell, McDonald's, Disney, Skip The Dishes och Mattel, där vi kunde visa upp de unika fördelarna och de gränslösa möjligheterna som Advertys banbrytande annonsplattform erbjuder, främja kontakter och lägga grunden för intressanta, potentiella nya partnerskap.

Den nordamerikanska marknaden har en enorm potential och vårt besök i Toronto stärkte bara vår tro på de otroliga möjligheter som ligger framför oss. Den entusiasm och det positiva gehör vi fick från våra partner och intressenter inom branschen ger oss ny energi inför framtiden. Resan befäste inte bara vårt band med Apex Mobile Media utan förstärkte också vår beslutsamhet att revolutionera in-game-reklamlandskapet i Kanada.

När vi reflekterar över denna produktiva resa är vi mycket nöjda med resultaten och ser med spänning fram emot de utsikter som kan komma att utvecklas inom den närmaste framtiden. Medan vi fortsätter att vara pionjärer inom området för reklam i spel, omfamnar Adverty de utmaningar och möjligheter som ligger framför oss. Håll ögonen öppna när vi påbörjar en spännande resa av innovation, samarbeten och tillväxt på den nordamerikanska marknaden.

Bifogade filer

Nyheter om Adverty

Läses av andra just nu

Innehåller annonslänkar. Investeringar innebär risk (se här)

Tips: 50% rabatt hos fondroboten Opti

Dags att komma igång med sparande? Fondroboten Opti erbjuder en populär spartjänst som är perfekt för regelbundet månadssparande. Just nu får nya kunder som använder Börskollens unika kampanjkod BORSKOLLEN50 automatiskt 50 % rabatt på Optis avgift i 3 månader!

STÄNG X
Populär sparapp – över 500 000 nedladdningar
Många och höga externa omdömen
Högst grad av diversifiering
Perfekt för regelbundet månadssparande
KOM IGÅNG

Nya kunder som använder Börskollens unika kampanjkod BORSKOLLEN50 får automatiskt 50 procent rabatt på Optis avgift i 3 månader

Om aktien Adverty

Senaste nytt