Adverty förbereder lansering av In-Play 2
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Pressmeddelande

Adverty förbereder lansering av In-Play 2.0 med ett flertal nya integrerade SSP partners

Adverty AB (publ), den ledande leverantören av in-game-annonsering och skapare av det programmatiska annonsformatet In-Play med flertalet patent, meddelar att bolaget inom kort kommer att lansera sin senaste innovation, In-Play 2.0, vilken introducerar klickbara billboard-annonser utan att förstöra spelupplevelsen. I samband med denna spännande lansering har Adverty integrerat en rad nya SSP partners i sin plattform; Microsofts Xandr, Appstock, SIPO, Axis, ScreenCore och BrightMountain.

Dessa nya SSP (supply-side platform) samarbeten säkerställer att Adverty kan erbjuda varumärken och medieköpare av alla slag runt om i världen ett ännu bredare och mer diversifierat utbud av köpmöjligheter för sin In-Play-reklam.

“In-Play 2.0 är ett stort steg framåt i interaktiv och engagerande annonsering inom spelindustrin och vi tror att det här kommer att göra stor skillnad för formatet och dess tillväxt framöver. Vi ser verkligen fram emot att lansera In-Play 2.0 till våra publicister och mediepartners inom kort”, säger Jonas Söderqvist, VD för Adverty. "Genom att bredda vår räckvidd gentemot den globala köp-sidan genom att integrera vår plattform med nya, framstående samarbetspartners, stärker vi vårt ekosystem ytterligare och erbjuder våra kunder de bästa verktygen för att nå sina målgrupper på ett enkelt och effektivt sätt."

In-Play 2.0 tillåter annonsörer att skapa mer engagerande och dynamiska kampanjer som inte bara fångar användarnas uppmärksamhet, utan också uppmuntrar till interaktion på ett behagligt sätt. Denna nya funktion är utformad för att maximera både räckvidd, fyllnadsgrad och effektivitet för digitala annonser inom spel, samtidigt som den behåller spelarnas upplevelse intakt.

Bifogade filer

Nyheter om Adverty

Läses av andra just nu

Innehåller annonslänkar. Investeringar innebär risk (se här)

Tips: 50% rabatt hos fondroboten Opti

Dags att komma igång med sparande? Fondroboten Opti erbjuder en populär spartjänst som är perfekt för regelbundet månadssparande. Just nu får nya kunder som använder Börskollens unika kampanjkod BORSKOLLEN50 automatiskt 50 % rabatt på Optis avgift i 3 månader!

STÄNG X
Populär sparapp – över 500 000 nedladdningar
Många och höga externa omdömen
Högst grad av diversifiering
Perfekt för regelbundet månadssparande
KOM IGÅNG

Nya kunder som använder Börskollens unika kampanjkod BORSKOLLEN50 får automatiskt 50 procent rabatt på Optis avgift i 3 månader

Om aktien Adverty

Senaste nytt