Adverty ingår samarbete med världens största oberoende SPP Magnite
Adverty, den ledande leverantören av in-game-annonsering och skapare av det programmatiska annonsformatet In-Play med flertalet patent, meddelar idag att bolaget lanserat en integrering med Magnite (NASDAQ: MGNI), världens största oberoende annonsföretag på säljsidan. Partnerskapet förstärker Advertys plattform genom att få tillgång till varumärkessäkra och högkvalitativa video- och displayannonser.
Advertys marknadsledande plattform för In-Play-annonsering möjliggör för varumärken att sömlöst integrera sina annonser i över 450 populära mobilspel och erbjuder en icke-påträngande och fängslande annonsupplevelse för spelare. Genom att utnyttja Advertys multipatenterade teknik får Magnite tillgång till ett unikt samt exklusivt utbud av annonsutrymmen i spel, vilket öppnar nya möjligheter att koppla samman varumärken med engagerade målgrupper på ett autentiskt och kontextuellt relevant sätt.
Samarbetet utökar och förstärker även Advertys In-Play-plattform genom en ny ström av video- och displayannonser från världens ledande mediebyråer och varumärken som varje månad annonserar genom Magnites teknik.
Om Magnite
Vi är Magnite (NASDAQ: MGNI), världens största oberoende annonsföretag på säljsidan. Publicister använder vår teknik för att tjäna pengar på sitt content över alla skärmar och format, inklusive CTV, onlinevideo, display och ljud. Världens ledande byråer och varumärken litar på vår plattform för att få tillgång till varumärkessäkra, högkvalitativa annonslager och genomföra miljarder annonstransaktioner varje månad. Magnite har kontor i Nordamerika, EMEA, LATAM och APAC och är förankrat i livliga New York City, soliga Los Angeles, mile high Denver, historiska London, färgstarka Singapore och down under i Sydney.