Adverty deltog i OMR Festival 2023 och det var som DMEXCO på steroider
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Pressmeddelande

Adverty deltog i OMR Festival 2023 och det var som DMEXCO på steroider

{newsItem.title}

OMR Festival är en mässa för digital marknadsföring på högsta nivå som hålls årligen i Hamburg, Tyskland. 80 000 (och det kändes som fler ibland) marknadsförare, branschexperter och digitala entusiaster från hela världen samlas för att prata om de senaste trenderna, insikterna och innovationerna inom den digitala mediebranschen.

 
Festivalen innehåller en rad olika aktiviteter, inklusive keynotes, paneldiskussioner, workshops och nätverksevenemang, som alla är utformade för att ge deltagarna värdefulla insikter och användbara strategier för att förbättra sina digitala marknadsföringsinsatser. Evenemanget omfattar också en utställningshall där deltagarna kan träffa leverantörer och utforska den senaste tekniken och nya produkter i branschen. 

Under OMRs första kväll var Adverty medarrangör av ett nätverksevenemang för branschfolk, där majoriteten av deltagarna främst var från byråernas planeringsledningar eller beslutsfattare inom varumärkesmarknadsföring. Medan våra gäster njöt av läckra, autentiskt grillade currywursts och lokalt bryggd pilsner, tillkännagav Adverty och League-M vårt partnerskap och visade upp några av våra senaste kampanjer. 

Några av de som visade intresse för vår In-Play-produkt på festen var Netflix, Paramount Pictures, Kellogg's och VW-gruppen. 
 
I år deltog och talade även berömda profiler som tennislegendarerna Serena Williams och Boris Becker, Scooter Braun och André Shürrle. Festivalen är känd för sitt högkvalitativa innehåll, sina engagerande talare och sin livliga atmosfär. Svårigheten är att hålla tiden fri för att närvara vid talen och att hitta en plats! 

Bland kaoset och när vi navigerade i de många salarna och genom vågor av andra medieentusiaster hölls många bra möten. Vi träffade bland annat Showheroes och diskuterade spännande projekt för framtiden, samt befintliga partners som några av våra härliga SSP-vänner och lokala marknadsledande mediebyråer som Dept. Framtiden ser ljus ut för In-Game-kanalen och OMR har absolut visat sig vara en fantastisk mötesplats för att ytterligare bredda Adverty's ständigt växande närvaro. 
 
Sammantaget var OMR Festival 2023 ett utmärkt tillfälle för alla som är intresserade av digital marknadsföring att lära sig, nätverka och hålla sig uppdaterad om de senaste trenderna och bästa metoderna i branschen. Även om majoriteten av deltagarna var inriktade på DACH-marknaden, knöt vi kontakter från hela världen och hjälpte till att sprida ordet In-Play till mediemoguler från flera marknader. 

Hamburg, Adverty kommer definitivt tillbaka!

Bifogade filer

Nyheter om Adverty

Läses av andra just nu

Innehåller annonslänkar. Investeringar innebär risk (se här)

Tips: 50% rabatt hos fondroboten Opti

Dags att komma igång med sparande? Fondroboten Opti erbjuder en populär spartjänst som är perfekt för regelbundet månadssparande. Just nu får nya kunder som använder Börskollens unika kampanjkod BORSKOLLEN50 automatiskt 50 % rabatt på Optis avgift i 3 månader!

STÄNG X
Populär sparapp – över 500 000 nedladdningar
Många och höga externa omdömen
Högst grad av diversifiering
Perfekt för regelbundet månadssparande
KOM IGÅNG

Nya kunder som använder Börskollens unika kampanjkod BORSKOLLEN50 får automatiskt 50 procent rabatt på Optis avgift i 3 månader

Om aktien Adverty

Senaste nytt