Addnode Group lanserar ny varumärkesidentitet
Den nya varumärkesidentiteten tydliggör Addnode Groups nya syfte, “Digitalization for a Better Society”.
Den nya varumärkesidentiteten med tillhörande visuella uttryck utgör en stark plattform för ytterligare tillväxt och globalisering av Addnode Group. Vårt nya syfte uttrycker Addnode Groups position som en tillväxtaccelerator för företag som levererar system och teknologier för en hållbar framtid. Den nya identiteten tydliggör Addnode Group som en passionerad och tillväxtorienterad koncern.
"Vi är stolta över vår starka tillväxtresa. Addnode Groups nya varumärkesidentitet kommer att stödja vår fortsatta tillväxt och geografiska expansion. ”Digitalization for a better society” manifesterar vår starka ambition att stödja en omställning till ett mer hållbart samhälle, möjliggjort av Addnode Groups teknologi och 2 700 kompetenta medarbetare”, säger Johan Andersson, VD och koncernchef för Addnode Group.
Värderingar
I samband med att vi definierat vårt syfte har vi även omformulerat Addnode Groups kärnvärderingar:
- Entrepreneurial Spirit - Vårt förhållningssätt är fokuserat på innovation, kreativitet, nyfikenhet, anpassningsförmåga och en passion för att leverera värde till kunderna. Vi fångar möjligheter där de uppstår och agerar för att säkra framgångar.
- Long-Term Commitment - Våra investeringar och åtaganden görs med beslutsamhet, tålamod, uthållighet och fokus på långsiktig utveckling och tillväxt.
- Simplicity - Vi strävar efter enkelhet i allt vi gör, vilket innebär att vi inte tappar bort oss i detaljer eller i en ineffektiv organisation.
Ny webb
För att förtydliga den nya varumärkesidentiteten har vi också förändrat vårt visuella uttryck. Besök gärna vår nya webb för att få ett första intryck av Addnode Groups nya identitet, www.addnodegroup.com.