Tre nycklar för kundlojalitet och lönsamhet inom e-handeln
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Nyhet

Tre nycklar för kundlojalitet och lönsamhet inom e-handeln

Tre nycklar för kundlojalitet och lönsamhet inom e-handeln

Det blir allt viktigare att du som driver e-handel har örat tätt mot rälsen för att stå stadigt i förhållande till konkurrenterna.

”Kunderna har hundratals digitala träffpunkter idag, vinnarna inom e-handel vet hur de skapar en kundresa utifrån den informationen”, säger Tobias Lindh, vd för Norden och Baltikum, på fintech-bolaget Adyen.

Lorem ipsum dolor sit amet. Est omnis iusto eos velit nostrum et pariatur quod non. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum. Porro dolore rem voluptas iste. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum

Denna källa tillämpar ofta läsvägg för sina artiklar
Läs hela artikeln hos Breakit

Nyhetsbrev