ITV satsar på storskalig personaliserad realtidsannonsering
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Nyhet

ITV satsar på storskalig personaliserad realtidsannonsering

ITV satsar på storskalig personaliserad realtidsannonsering

ITV använder SAS 360 Match för riktad annonsering i rekordvolymer av streamat innehåll Annonsörer har under de senaste åren alltmer flyttat sina budgetar från traditionella medier till digitala plattformar som erbjuder verifierade målgrupper och automatiserade annonsköp.

I denna föränderliga marknad har ITV, i samarbete med SAS Institute, tagit täten genom att lansera storskalig personaliserad realtidsannonsering.

Lorem ipsum dolor sit amet. Est omnis iusto eos velit nostrum et pariatur quod non. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum. Porro dolore rem voluptas iste. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum

Denna källa har få eller inga artiklar bakom betalvägg
Läs hela artikeln hos Finanstid

Nyhetsbrev