ITV satsar på storskalig personaliserad realtidsannonsering
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Nyhet

Nyheter Finanstid

ITV satsar på storskalig personaliserad realtidsannonsering

ITV

ITV använder SAS 360 Match för riktad annonsering i rekordvolymer av streamat innehåll Annonsörer har under de senaste åren alltmer flyttat sina budgetar från traditionella medier till digitala plattformar som erbjuder verifierade målgrupper och automatiserade annonsköp. I denna föränderliga marknad har ITV, i samarbete med SAS Institute, tagit täten genom att lansera storskalig personaliserad realtidsannonsering.

Artikeln i sin helhet
Denna källa har få eller inga artiklar bakom betalvägg
Läs hela artikeln

Läses av andra just nu

Nyheter om SAS

Innehåller annonslänkar. Investeringar innebär risk (se här)

Tips: 50% rabatt hos fondroboten Opti

Dags att komma igång med sparande? Fondroboten Opti erbjuder en populär spartjänst som är perfekt för regelbundet månadssparande. Just nu får nya kunder som använder Börskollens unika kampanjkod BORSKOLLEN50 automatiskt 50 % rabatt på Optis avgift i 3 månader!

STÄNG X
Populär sparapp – över 500 000 nedladdningar
Många och höga externa omdömen
Högst grad av diversifiering
Perfekt för regelbundet månadssparande
KOM IGÅNG

Nya kunder som använder Börskollens unika kampanjkod BORSKOLLEN50 får automatiskt 50 procent rabatt på Optis avgift i 3 månader

Populära ekonominyheter

Vinnare & Förlorare

Börskollen använder själva TradingView för analys – prova du med (affiliatelänk)Analysera aktier här

Mer från Finanstid

Nyhetsbrev

Senaste nytt