När priskriget är ett faktum och inflationen rider hushållen implementerar den franska livsmedelskedjan Carrefour en ny taktik. Tuffa tider kräver tuffa åtgärder, något som den franska livsmedelsjätten Carrefour tagit fasta på. Detta genom att aktivt öronmärka produkter från konsumentfavoriter som Lindt, Pepsi, Lipton Ice Tea och Nestle, i ett försök att dämpa inflationen. En åtgärd.
Nyhet
Läses av andra just nu
Nyheter om Carrefour
Innehåller annonslänkar. Investeringar innebär risk (se här)
Tips: 50% rabatt hos fondroboten Opti
Dags att komma igång med sparande? Fondroboten Opti erbjuder en populär spartjänst som är perfekt för regelbundet månadssparande. Just nu får nya kunder som använder Börskollens unika kampanjkod BORSKOLLEN50 automatiskt 50 % rabatt på Optis avgift i 3 månader!
Populär sparapp – över 500 000 nedladdningar
Många och höga externa omdömen
Högst grad av diversifiering
Perfekt för regelbundet månadssparande
KOM IGÅNG
Nya kunder som använder Börskollens unika kampanjkod BORSKOLLEN50 får automatiskt 50 procent rabatt på Optis avgift i 3 månader
Populära ekonominyheter
Vinnare & Förlorare
Börskollen använder själva TradingView för analys – prova du med (affiliatelänk)Analysera aktier här