Streamify levererar live shopping till Hubso
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Nyhet

Nyheter Finwire / Börskollen

Streamify levererar live shopping till Hubso

Streamify

Mjukvaruplattformen Streamify ska leverera sin live shopping-lösning till Hubso, som hjälper influencers att driva och utveckla D2C-varumärken. Avtalet löper under 12 månader för två stycken Streamify Professional. Det beskrivs i ett pressmeddelande att avtalet inte kommer att ha betydande effekter på årsresultatet.

- Live Shopping är en kanal som ska användas till mer än "bara" konverterande ändamål. Vi vill använda formatet för att på ett autentiskt och transparent sätt bygga Brand Communities runt varumärket, säger Sebastian Schardl, operativ chef på Hubso.

Först ut att implementera live shopping i sin e-handel är Sanne Alexandra Stockholm och ytterligare ett varumärke i Hubsos portfölj.

Både Streamify och Hubso är noterade på Spotlight Stock Market.

Läses av andra just nu

Innehåller annonslänkar. Investeringar innebär risk (se här)

Tips: 50% rabatt hos fondroboten Opti

Dags att komma igång med sparande? Fondroboten Opti erbjuder en populär spartjänst som är perfekt för regelbundet månadssparande. Just nu får nya kunder som använder Börskollens unika kampanjkod BORSKOLLEN50 automatiskt 50 % rabatt på Optis avgift i 3 månader!

STÄNG X
Populär sparapp – över 500 000 nedladdningar
Många och höga externa omdömen
Högst grad av diversifiering
Perfekt för regelbundet månadssparande
KOM IGÅNG

Nya kunder som använder Börskollens unika kampanjkod BORSKOLLEN50 får automatiskt 50 procent rabatt på Optis avgift i 3 månader

Populära ekonominyheter

Vinnare & Förlorare

Börskollen använder själva TradingView för analys – prova du med (affiliatelänk)Analysera aktier här

Mer från Finwire / Börskollen

Nyhetsbrev

Senaste nytt