Streamify lanserar nytt affärsområde
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Nyhet

Nyheter Finwire / Börskollen

Streamify lanserar nytt affärsområde

Streamify

Mjukvaruplattformen Streamify lanserar ett nytt affärsområde inom retail media. Det framgår av ett pressmeddelande.

Det handlar om att Streamify kommer att implementera sin videospelare i erbjudandet. Detta är tänkt komplettera kundernas liveshopping-satsning och uppges möjliggöra nya intäktsströmmar för både bolaget och deras kunder. Först ut att addera erbjudandet är Elle Norge.

"Streamifys teknik möjliggör en ny intäktsström för både Elle Norge och Streamify, via exponering av annonser i videoformat. Det här är en tilläggstjänst som kan anammas av fler Elle-magasin, såväl som återförsäljare och digitala medier världen över, för att få ökad försäljning och stärkta kundrelationer", säger vd Johan Klitkou.

Enligt Streamify är lösningen optimal för återförsäljare som inte själva har resurser att jobba med liveshopping.

Läses av andra just nu

Nyheter om Streamify

Innehåller annonslänkar. Investeringar innebär risk (se här)

Tips: 50% rabatt hos fondroboten Opti

Dags att komma igång med sparande? Fondroboten Opti erbjuder en populär spartjänst som är perfekt för regelbundet månadssparande. Just nu får nya kunder som använder Börskollens unika kampanjkod BORSKOLLEN50 automatiskt 50 % rabatt på Optis avgift i 3 månader!

STÄNG X
Populär sparapp – över 500 000 nedladdningar
Många och höga externa omdömen
Högst grad av diversifiering
Perfekt för regelbundet månadssparande
KOM IGÅNG

Nya kunder som använder Börskollens unika kampanjkod BORSKOLLEN50 får automatiskt 50 procent rabatt på Optis avgift i 3 månader

Populära ekonominyheter

Vinnare & Förlorare

Börskollen använder själva TradingView för analys – prova du med (affiliatelänk)Analysera aktier här

Mer från Finwire / Börskollen

Nyhetsbrev

Senaste nytt