Speqta lanserar sociala medietjänsten Vinklubben Smart
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Nyhet

Speqta lanserar sociala medietjänsten Vinklubben Smart

Mediehuset Speqta och Vinklubben lanserar nu sin första sociala medietjänst, Vinklubben Smart. Namnet är en förkortning som står för Social Media Automation in Real Time och är tjänst inom prestationsbaserad marknadsföring som hjälper vinimportörer att rikta marknadsföring för specifika produkter och som justeras i realtid. Det framgår av ett pressmeddelande.

Utvecklingen har skett tillsammans med en av Sveriges största vinimportörer Nigab som bland annat har produkter som Castelforte och Paul Jaboulet. Nigab har testkört tjänsten med två olika kampanjer vilket ledde till både ökad försäljning och ökad distribution.

Tjänsten lanserades i oktober och erbjuds nu till både existerande och nya vinimportörskunder.

Henrik Öhlin
[email protected], 0703-21 06 99
Nyhetsbyrån Finwire

Börskollens app – Högt betyg ⭐⭐⭐⭐⭐ och 250.000 nedladdningar

Ladda hem

Vårt nyhetsbrev – Utvalda börsnyheter och heta investeringscase varje vecka

Prenumerera

Nyheter om Speqta

Läses av andra just nu

Innehåller annonslänkar

Så kommer du igång med trading

Den här månaden har vi valt att lyfta fram trading som utbildningstema, så att du som läsare ska få en möjlighet att fördjupa dig mer och spetsa dina kunskaper. Nedan finner du ett antal matiga guider och vi lyfter även fram vårt förstahandsval av mäklare och plattform: IG.

STÄNG X
Bästa valet för trading – Bra erbjudande & gratis utbildning
Världsledande global tradingmäklare med prisbelönt app
Gratis att öppna konto & demokonto (fiktiv handel)
KOM IGÅNG

74% av alla icke-professionella kunder förlorar pengar på CFD-handel hos de här leverantörerna.

Populära ekonominyheter

Om aktien Speqta

Mer från Finwire / Börskollen

Vinnare & Förlorare

Börskollen använder själva TradingView för analys – prova du med (affiliatelänk)Analysera aktier här

Nyhetsbrev

Senaste nytt