Hubso lanserar nytt varumärke med Josephine Qvist
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Nyhet

Nyheter Finwire / Börskollen

Hubso lanserar nytt varumärke med Josephine Qvist

Hubso

E-handelsbolaget Hubso har lanserat ett nytt varumärke med kreatören Josephine Qvist som har närmare 300 000 följare på Instagram. Det framgår av ett pressmeddelande.

Den första lanseringen i det nya varumärket var parfymen Idyllic som har sålt över förväntan.

"Det känns otroligt kul att vara igång och med ett så positivt mottagande av den första produkten, jag ser verkligen fram emot att vidareutveckla affären tillsammans med Hubso", säger Josefine Qvist.

Läses av andra just nu

Nyheter om Hubso Group

Innehåller annonslänkar. Investeringar innebär risk (se här)

Tips: 50% rabatt hos fondroboten Opti

Dags att komma igång med sparande? Fondroboten Opti erbjuder en populär spartjänst som är perfekt för regelbundet månadssparande. Just nu får nya kunder som använder Börskollens unika kampanjkod BORSKOLLEN50 automatiskt 50 % rabatt på Optis avgift i 3 månader!

STÄNG X
Populär sparapp – över 500 000 nedladdningar
Många och höga externa omdömen
Högst grad av diversifiering
Perfekt för regelbundet månadssparande
KOM IGÅNG

Nya kunder som använder Börskollens unika kampanjkod BORSKOLLEN50 får automatiskt 50 procent rabatt på Optis avgift i 3 månader

Populära ekonominyheter

Vinnare & Förlorare

Börskollen använder själva TradingView för analys – prova du med (affiliatelänk)Analysera aktier här

Mer från Finwire / Börskollen

Nyhetsbrev

Senaste nytt