Hubso lanserar Le Capsole som sitt första internationella varumärke
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Nyhet

Nyheter Finwire / Börskollen

Hubso lanserar Le Capsole som sitt första internationella varumärke

Hubso

E-handelsbolaget Hubso lanserar idag sitt första internationella varumärke, Le Capsole, med Emelie Lindmark. Avtalet med Emelie Lindmark tecknades i mars och nu sex månader senare sker lanseringen. Det framgår av ett pressmeddelande.

Hubso släpper idag klockan 10.00 en första kollektion med Le Capsoles kläder och accessoarer.

"Emelie som är bosatt i Barcelona har en internationell följarskara och försäljningen förväntas till majoritet ske utanför Sverige", skriver bolaget.

Läses av andra just nu

Nyheter om Hubso Group

Innehåller annonslänkar. Investeringar innebär risk (se här)

Tips: 50% rabatt hos fondroboten Opti

Dags att komma igång med sparande? Fondroboten Opti erbjuder en populär spartjänst som är perfekt för regelbundet månadssparande. Just nu får nya kunder som använder Börskollens unika kampanjkod BORSKOLLEN50 automatiskt 50 % rabatt på Optis avgift i 3 månader!

STÄNG X
Populär sparapp – över 500 000 nedladdningar
Många och höga externa omdömen
Högst grad av diversifiering
Perfekt för regelbundet månadssparande
KOM IGÅNG

Nya kunder som använder Börskollens unika kampanjkod BORSKOLLEN50 får automatiskt 50 procent rabatt på Optis avgift i 3 månader

Populära ekonominyheter

Vinnare & Förlorare

Börskollen använder själva TradingView för analys – prova du med (affiliatelänk)Analysera aktier här

Mer från Finwire / Börskollen

Nyhetsbrev

Senaste nytt