Eyeons B2B nådde 600 vunna affärer under januari
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Nyhet

Eyeons B2B nådde 600 vunna affärer under januari

Teknikbolaget Eyeon vann 600 affärer under januari inom B2B. Det uppger vd Fredrik Björklund i en månadskommentar.

Försäljning sker uteslutande genom återförsäljare. Miss Group, som under månaden paketerade om B2B-produkten, svarade för 361 stängda affärer.

Eyeon hade i januari totalt cirka 296 300 aktiva abonnemang genom befintliga partners/återförsäljare white label (B2B2C & B2B2B), Protectia (B2C), VPN och försäkringsabonnemang. Det innebär en ökning med cirka 6 100 abonnemang jämfört med december.

Antalet aktiva abonnemang genom befintliga partners/återförsäljare white label uppgick till cirka 261 300 aktiva abonnemang. Andra återförsäljare som A1, SIlenccio och Yettel går fortsatt starkt, uppger Eyeon.

Protectia B2C uppgick till cirka 2 000 aktiva abonnemang, antalet VPN-abonnemang har under januari passerat 30 000 abonnemang och försäkringsabonnemang uppgår till 3 000.

Nyhetsbrev