Eyeon har vunnit över 700 affärer i augusti
Teknikbolaget Eyeon vann under augusti över 700 affärer, vilket är nytt rekord inom B2B, enligt en uppdatering.
Bolaget har även passerat 1 800 kunder i B2B-tjänsten Enterprise. Snittaffären inom detta området är mellan 4-165 tusen kronor per år.
I augusti hade bolaget cirka 258 000 aktiva abonnemang genom befintliga partners/återförsäljare white label B2B2C och B2B2B. Det innebär en ökning med 6 000 abonnemang jämfört med juli.
Räknas andra tjänster in har företaget nu totalt över 268 000 aktiva abonnemang.
B2B-tjänsten har under augusti lanserats även på den spanska marknaden, och i september lanseras den i Litauen.
Eyeon genomför också en rejäl utbyggnad av säljkåren. I augusti var styrkan 14 personer. Ytterligare 11 personer är dock på väg in. Målsättningen är att växa styrkan till cirka 30 personer, inklusive återförsäljare och partners.