Eyeon börjar driva B2B-försäljning mot Norge under eget varumärke
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Nyhet

Nyheter Finwire / Börskollen

Eyeon börjar driva B2B-försäljning mot Norge under eget varumärke

Teknikbolaget Eyeon kommer börja bedriva B2B-försäljning mot den norska marknaden under det egna varumärket Protectia, framgår det av ett pressmeddelande.

Bolaget har tidigare drivit försäljningen mot Norge tillsammans med Miss Group. Parterna har dock kommit överens om att avsluta återförsäljaravtalet mellan dem, vilket ger Eyeon möjligheten att själv driva försäljningen.

"Denna förändring innebär att EyeonGroup inte behöver dela på intäkterna från försäljningen vilket var fallet tidigare och konverteringsgraden har redan visat sig vara oförändrad", skriver bolaget i en kommentar.

Eyeon lägger till att de ser "stor potential i att expandera sitt eget varumärke och stärka sin marknadsnärvaro genom Protectia".

Läses av andra just nu

Nyheter om Eyeon Group

Innehåller annonslänkar. Investeringar innebär risk (se här)

Tips: 50% rabatt hos fondroboten Opti

Dags att komma igång med sparande? Fondroboten Opti erbjuder en populär spartjänst som är perfekt för regelbundet månadssparande. Just nu får nya kunder som använder Börskollens unika kampanjkod BORSKOLLEN50 automatiskt 50 % rabatt på Optis avgift i 3 månader!

STÄNG X
Populär sparapp – över 500 000 nedladdningar
Många och höga externa omdömen
Högst grad av diversifiering
Perfekt för regelbundet månadssparande
KOM IGÅNG

Nya kunder som använder Börskollens unika kampanjkod BORSKOLLEN50 får automatiskt 50 procent rabatt på Optis avgift i 3 månader

Populära ekonominyheter

Vinnare & Förlorare

Börskollen använder själva TradingView för analys – prova du med (affiliatelänk)Analysera aktier här

Mer från Finwire / Börskollen

Nyhetsbrev

Senaste nytt