Bimobject når ny milstolpe - har publicerat 100 000 produktsidor
Teknikbolaget Bimobject, som står bakom en global marknadsplats för byggindustrin, har nått en ny milstolpe med över 100 000 produktsidor publicerade på sin hemsida. Det framgår av ett pressmeddelande.
Varje produktsida kan innehålla flera produktvarianter, vilket gör att det faktiska antalet tillgängliga produkter är ännu högre. Bland dessa produkter finns allt ifrån inredning till byggmaterial och de kommer från över 2 000 olika varumärken världen över.
"Jag är mycket stolt över vårt team och det hårda arbetet som åstadkommit detta rekord. Milstolpen är inte bara av symbolisk betydelse; vi vet att antalet produkter också har stor påverkan på värdet av vår marknadsplats. Fler produkter ger fler besökare från sökmotorer, fler registrerade användare och fler nedladdningar, vilket i sin tur också skapar mer värde för våra kunder", kommenterar bolagets vd Carl Silbersky.