Aixia levererar AI-baserad servicedesk till IHM Business School
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Nyhet

Nyheter Finwire / Börskollen

Aixia levererar AI-baserad servicedesk till IHM Business School

It-konsulten Aixia har tillsammans med IHM Business School byggt och implementerat en högteknologisk chatbot, baserad på AI-teknologi från Azure OpenAI.

"Detta är ett första steg av flera som IHM tar i syfte att implementera moderna AI-lösningar för att effektivisera och stärka sin position inom skol- & utbildningssektorn", uppges det i ett pressmeddelande.

Chatboten kommer att erbjuda snabb, effektiv och användarvänlig support genom att svara på frågor, lösa problem och guida användaren genom komplexa processer.

"Aixia är stolta över att kunna erbjuda denna innovativa lösning till IHM och förväntar sig att detta partnerskap kommer att stärka kundtillfredsställelsen och minska kostnaderna för IHM's servicedesk", skriver Aixia.

Läses av andra just nu

Innehåller annonslänkar. Investeringar innebär risk (se här)

Tips: 50% rabatt hos fondroboten Opti

Dags att komma igång med sparande? Fondroboten Opti erbjuder en populär spartjänst som är perfekt för regelbundet månadssparande. Just nu får nya kunder som använder Börskollens unika kampanjkod BORSKOLLEN50 automatiskt 50 % rabatt på Optis avgift i 3 månader!

STÄNG X
Populär sparapp – över 500 000 nedladdningar
Många och höga externa omdömen
Högst grad av diversifiering
Perfekt för regelbundet månadssparande
KOM IGÅNG

Nya kunder som använder Börskollens unika kampanjkod BORSKOLLEN50 får automatiskt 50 procent rabatt på Optis avgift i 3 månader

Populära ekonominyheter

Vinnare & Förlorare

Börskollen använder själva TradingView för analys – prova du med (affiliatelänk)Analysera aktier här

Mer från Finwire / Börskollen

Nyhetsbrev

Senaste nytt