Adverty redo att lansera In-Play 2.0
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Nyhet

Nyheter Finwire / Börskollen

Adverty redo att lansera In-Play 2.0

Adverty

Annonsplattformbolaget Adverty kommer inom kort att lansera In-Play 2.0, vilken introducerar klickbara billboard-annonser utan att förstöra spelupplevelsen. I samband med detta har bolaget integrerat en rad nya SSP-partners i sin plattform.

SSP står för supply-side plattform. De nya samarbetena säkerställer att Adverty kan erbjuda varumärken och medieköpare runt om i världen ett bredare och mer diversifierat utbud av köpmöjligheter för sin In-Play-reklam.

“In-Play 2.0 är ett stort steg framåt i interaktiv och engagerande annonsering inom spelindustrin och vi tror att det här kommer att göra stor skillnad för formatet och dess tillväxt framöver. Vi ser verkligen fram emot att lansera In-Play 2.0 till våra publicister och mediepartners inom kort”, säger Jonas Söderqvist, vd för Adverty.

Läses av andra just nu

Nyheter om Adverty

Innehåller annonslänkar. Investeringar innebär risk (se här)

Tips: 50% rabatt hos fondroboten Opti

Dags att komma igång med sparande? Fondroboten Opti erbjuder en populär spartjänst som är perfekt för regelbundet månadssparande. Just nu får nya kunder som använder Börskollens unika kampanjkod BORSKOLLEN50 automatiskt 50 % rabatt på Optis avgift i 3 månader!

STÄNG X
Populär sparapp – över 500 000 nedladdningar
Många och höga externa omdömen
Högst grad av diversifiering
Perfekt för regelbundet månadssparande
KOM IGÅNG

Nya kunder som använder Börskollens unika kampanjkod BORSKOLLEN50 får automatiskt 50 procent rabatt på Optis avgift i 3 månader

Populära ekonominyheter

Vinnare & Förlorare

Börskollen använder själva TradingView för analys – prova du med (affiliatelänk)Analysera aktier här

Mer från Finwire / Börskollen

Nyhetsbrev

Senaste nytt