Omnikanalskampanjer skapar starkare varumärken och ökar engagemang bland konsumenter
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Nyhet

Omnikanalskampanjer skapar starkare varumärken och ökar engagemang bland konsumenter

Omnikanalskampanjer skapar starkare varumärken och ökar engagemang bland konsumenter

En ny undersökning från adtech-bolaget The Trade Desk visar att företag som använder en omnikanalstrategi i sin marknadsföring kan uppnå bättre resultat jämfört med traditionella kampanjer.

Genom att integrera flera kanaler, såsom uppkopplad tv, ljud, digitala reklamskyltar och displayannonser, blir reklamen mer effektiv och når konsumenterna på ett mer engagerande sätt. Undersökningen visar att omnikanalskampanjer.

Lorem ipsum dolor sit amet. Est omnis iusto eos velit nostrum et pariatur quod non. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum. Porro dolore rem voluptas iste. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum

Denna källa har få eller inga artiklar bakom betalvägg
Läs hela artikeln hos Finanstid

Nyhetsbrev