Bestseller utökar budget med 1,3 MSEK
Bestseller utökar budget med 1,3 MSEK Touchtech tecknade avtal med Bestseller den 28 maj 2019 avseende utveckling av den nya produkten Touchtech Showroom. Touchtech har nu fått utökad budget med ca 1,3 MSEK som gäller för fortsatt utvecklingen av Touchtech Showroom version 2.0. Arbetet beräknas pågå från juli till november 2020. För ytterligare information, vänligen kontakta Deniz Chaban, VD [email protected] Om Touchtech At Touchtech, we have a mission: to solve retail’s challenges with products that delight and inspire. As the company behind the market leading and ground-breaking Endless-Aisle software products — Vendo, Showroom and Lima — we enable retailers around the world to digitalize their retail work-flows using interactive solutions. From car dealerships to retail stores, pop-up concepts to B2B-showrooms, our products are extending what's possible when integrating online with offline, delivering on the promise to increase sales, profitability and enrich customer experience in physical spaces. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Cision http://news.cision.com/se https://news.cision.com/se/touchtech/r/bestseller-utokar-budget-med-1-3-msek,c3146695 Följande filer finns att ladda ned: https://mb.cision.com/Main/16339/3146695/1273106.pdf Läs som PDF.